۲۷ دی ۱۴۰۲
نویسنده:
بازدید از مطلب: ۵ بازدید
+

برچسب‌ها

وزیر ارشاد: وجه متقاضیان عمره در صورت درخواست برمی‌گردد

اسماعیلی درباره مشکل ایجاد شده برای عمره مفرده و بازگشت وجه واریزی ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: هماهنگی لازم با بانک مرکزی انجام شده و کسانی که می‌خواهند، پولشان به سرعت به آنها برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  امروز (چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره مشکل ایجاد شده برای عمره مفرده و بازگشت وجه واریزی ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: هماهنگی لازم با بانک مرکزی انجام شده و کسانی که می‌خواهند، پولشان به سرعت به آنها برمی‌گردد. وی تأکید کرد: آن چه که مربوط به سازمان حج بوده ما انجام داده‌ایم و من از آقای امیرعبداللهیان نیز چند روز پیش خواهش کردم که سریع‌تر این موضوع را تعیین تکلیف کنند چون وضعیت خوبی نیست و مردم منتظر هستند لذا دوستان وزارت خارجه همت کنند و با همتایان سعودیشان این مشکل را حل کنند و دولت سعودی هم با تلاش بیشتر این مسئله را حل کند. وزیر ارشاد در پاسخ به این سوال که بهانه سعودی‌ها برای لغو عمره چه بوده است، اظهار کرد: من در جریان نیستم. اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش درباره متولی قرآن در کشور گفت: ما یک شورای برنامه‌ریزی توسعه قرآنی زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی داریم. اخیرا هم ریاست آن به سازمان تبلیغات داده شده و دوستان ما با حاج آقای قمی در ارتباط هستند. ما در این خصوص ناهماهنگی نداریم. رئیس کمیته ترویج ما هستیم و از همه وزارتخانه‌ها عضو این کمیته هستند که جلسات آن ماهانه انجام می‌شود و الان در بهترین حالت خود به سر می‌برد. وزیر ارشاد همچنین درباره ایجاد شبکه وسیعی از کتاب فروشی ها در کشور، بیان کرد: در این خصوص با شخص رئیس جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور به جمع بندی رسیده ایم. قرار است یک مجموعه بزرگی در همه استان ها راه اندازی شود و یک ستادی هم برای آن تشکیل شده است که اعضای آن وزارت ارشاد و بخش های خصوصی است به گونه ای که همه در ان مشارک دارند و کارها در اختیار بخش های خصوص است. پایان پیام/

بیشتر بخوانید: مرتضوی: تحت هیچ شرایطی یارانه نقدی حذف نخواهد شد

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • ششمین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی

    ششمین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی

    مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای) در راستای تبیین و ترویج معارف انقلاب اسلامی، با استفاده از «ظرفیت‌های آموزشی نوین و روزآمدِ علمی»، اقدام به طراحی، تولید و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقای نظام دانایی عموم علاقه مندانِ معارف انقلاب اسلامی و شکل‌دهی نهضتی معرفتی و تبیینی به صورت فراگیر می‌نماید.
  • ثبت ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی

    ثبت ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی

    رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک سامانه جهت نظرسنجی خدمات دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که تاکنون ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر به صورت سامانه‌ای در آن ثبت شده است که هم در اختیار دستگاه و هم در اختیار ما قرار دارد که به دستگاه ها در خصوص عملکرد آن‌ها بازخورد می‌دهیم.
  • زاکانی: ۲۶۹۴ اتوبوس برقی به حمل و نقل تهران اضافه می‌شود

    زاکانی: ۲۶۹۴ اتوبوس برقی به حمل و نقل تهران اضافه می‌شود

    شهردار تهران در حاشیه هیأت دولت گفت: قرارداد ۴۶۹۴ دستگاه اتوبوس منعقد شده که ۲۶۹۴ اتوبوس برقی است که این حرکت بی‌نظیر است، لذا یک تحول بزرگی در حوزه هوای پاک تهران در حال انجام است.

نظر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما بعد از بررسی منتشر خواهد شد.