کد خبر : 7319
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

مدیرکل حراست شهرداری شیراز اعلام کرد؛

دریافت گزارش و خبرهای مردمی از طریق سامانه ستاد خبری ۳۲۹۰ اداره کل حراست شهرداری شیراز

دریافت گزارش و خبرهای مردمی از طریق سامانه ستاد خبری ۳۲۹۰ اداره کل حراست شهرداری شیراز
مدیرکل حراست شهرداری شیراز گفت: اداره کل حراست شهرداری در راستای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان به‌منظور جریان سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری، ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهره‌گیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح تجارت، امیر عوض‌پور اظهار کرد: اداره کل حراست شهرداری شیراز در راستای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان به‌منظور جریان سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری و ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهره‌گیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.

به گفته وی؛ این سامانه باهدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتباط مستقیم و بی‌واسطه آماده دریافت گزارش‌های مردمی پیرامون تخلفات مختلف در زمینه اهمال و سهل‌انگاری در انجام وظایف محوله تضییع حقوق شهروندان و شهرداری شیراز فعالیت می‌کند.

مدیرکل حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه این اداره کل آماده پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی است، افزود: شهروندان فهیم «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع)» خدمتگزاران خود را در مسیر دستیابی به ارتقای نظام سلامت اداری یاری کنند.

عوض‌پور بیان کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره‌گیری تلفن ۷۱۳۲۹۰ از طریق گوشی همراه و گرفتن شماره ۳۲۹۰ به‌وسیله خطوط تلفن ثابت نسبت به ارائه گزارش‌های خود اقدام کنند.

وی گفت: شهروندان همچنین می‌توانند با مراجعه با سایت www.۳۲۹۰.shiraz.ir و همچنین نصب برنامه این سامانه بر روی تلفن‌های همراه خود، گزارش‌های خود را در قالب مستندات صوتی، تصاویر و … بدون نیاز به مراجعه حضوری و معرفی ارسال کنند.

پایان پیام/

چاپ خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.