۴ میلیون مشتری و ۱۳۵ هزار میلیارد تومان همراهی در “طرح مهربانی” بانک ملی ایران؛ از اعتماد تا موفقیت

به گزارش پایگاه خبری صبح تجارت، ابوالفضل نجارزاده با اشاره به جذب ۱۳۵ همت منابع در قالب این طرح، گفت: «مهربانی حاصل ایدهپردازی همکاران شعب و اراده جمعی خانواده بانک ملی ایران است؛ طرحی که با طراحی دقیق، تبلیغات مؤثر و اصلاحات بهموقع، موفق شد موانع ذهنی مشتریان را از میان برداشته و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.»
وی ضمن تأکید بر استمرار آسیبشناسی، دریافت بازخوردهای مردمی و برگزاری جلسات کارشناسی برای بهبود طرح، «مهربانی» را الگویی برای طراحی محصولات آینده بانک دانست و افزود: «این طرح نهتنها به گرهگشایی از مشکلات مردم کمک کرده، بلکه موجب افزایش رضایت همکاران و مشتریان شده است. با رفع موانع سیستمی و تلاش مضاعف، میتوان چندین طرح مشابه با دستاوردهای بزرگ رقم زد.»
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به ارزش والای اعتماد مشتریان، تصریح کرد: «همکاران باید در طراحی محصولات جدید، نظرات کارشناسی را جدی بگیرند و با بهرهگیری از ظرفیتهای بانک، از بروز مشکلات سیستمی و تأخیرها جلوگیری کنند.»
نجارزاده موفقیت طرح «مهربانی» را حاصل تلاش جمعی دانست و ابراز امیدواری کرد که سایر محصولات بانک نیز با همین اراده، مسیر موفقیت را طی کنند.
پایان پیام/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰