معرفی ظرفیتهای گردشگری شیراز در رویداد فرهنگی ایران در قطر

به گزارش پایگاه خبری صبح تجارت، محمدعلی چوبینی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر در حال برگزاری است، اظهار داشت: در حوزه گردشگری و توسعه بازاریابی طی یک سال گذشته سعی شد از روش های مخلف استفاده کنیم و در چرخه این صنعت حضور داشته باشیم و در رتبهبندی ها جایگاه مناسبی داشته باشیم.
وی افزود: عدم تبلیغات و عدم باز معرفی ظرفیتهای شیراز میتواند ما را از چرخه اصلی و حضور گردشگران غافل کند و این موضوع مناسب نیست. لذا از هر فرصتی که فراهم شود بهره میبریم تا بتوانیم در رویدادهای مهم گردشگری داخلی و خارجی شرکت کنیم.
معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به اینکه هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قطر از سهشنبه هفتم لغایت جمعه ۱۰ اسفند برگزار می شود، تصریح کرد: برای اولین بار در سطح کشور سه شهرداری شیراز، یزد و اصفهان در یک همکاری مشترک اقدام بینظیری در حوزه گردشگری فرهنگی انجام دادند و به دنبال حضور هر سه کلانشهر در نمایشگاه بینالمللی گردشگری تهران، طلایه داران خوش درخشیدند و یک مدل مشارکتی و بازاریابی را معرفی کردند که معتقدیم می تواند به تغییر رویکردها و نگاههایی که در حوزه بازاریابی گردشگری وجود دارد، کمک کنند.
چوبینی با تأکید بر اینکه در حوزه داخلی و خارجی فعالیتها به شکل گستردهتر ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: سه شهر شیراز، یزد و اصفهان به مثلث گردشگری ایران معروف هستند و با توجه به ظرفیتهای گردشگری شهرها، هر ۳ شهر در رویداد هفته فرهنگی ایران در کشور قطر حضور دارند.
وی اضافه کرد: باتوجه به وظیفه ای که در خصوص معرفی ظرفیتهای گردشگری چه در حوزه میراث ملموس و چه میراث ناملموس داریم، در هفته فرهنگی جمهوری اسلامی در کشور قطر، شهر شیراز با ۵۰ تابلو اماکن گردشگری، طبیعت بکر و زیبای استان فارس از پیست پولاد کف در سپیدان تا آبشارهای متعدد، باغات و مناظر طبیعی معرفی می شود.
معاون فرهنگی شهردار شیراز ادامه داد: ارائه بروشور، کتابچه و معرفی ظرفیتهای گردشگری شیراز به زبان انگلیسی و عربی و معرفی شیراز شهر جهانی صنایع دستی از دیگر اقداماتی است که در این رویداد فرهنگی صورت می گیرد. همچنین در بخش مدیا نیز شیراز امروز و ظرفیتهای مکمل و جدید در این بخش اکران می شود.
به گفته چوبینی؛ کلیه اطلاعات و برنامههای تعریف شده از طریق فضای مجازی، خبرگزاری های کشور مقصد به اطلاع ذینفعان صنعت گردشگری رسانده میشود و امید است برگزاری چنین رویدادهایی منجر به ارتباطات گستردهتر در توسعه گردشگری شود.
پایان پیام/
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰