مهندسی رسانهای با امضای روابط عمومی؛ هلدینگ خلیج فارس از نقد میگریزد؟

به گزارش صبح تجارت به نقل از صدای پتروشیمی، تعدادی از رسانههای کشور روز گذشته و به دعوت هلدنیگ خلیج فارس، از پتروشیمی نوری که از زیرمجموعههای این هلدینگ است، بازدید کردند.
اما این بازدید رسانهای اخیر بیش از آنکه یک برنامه شفاف اطلاعرسانی باشد، به نمونهای آشکار از مهندسی و پالایش رسانهای از سوی روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شد.
بر اساس اطلاعات موثق، پتروشیمی نوری هیچگونه اختیار یا حقی برای دعوت رسانهها نداشته و دعوت از رسانهها منحصراً در اختیار حامد شمس مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بوده است.
اما پرسش اصلی دقیقاً از همینجا آغاز میشود: مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بر چه اساسی تصمیم گرفته است رسانههای منتقد و تخصصی حوزه انرژی و پتروشیمی را از این بازدید حذف کند؟
چرا رسانههایی که سالها بهطور حرفهای عملکرد صنعت انرژی را رصد کردهاند، صرفاً به دلیل نگاه انتقادی، از حضور در چنین برنامهای کنار گذاشته شدهاند؟
رفتار گزینشی روابط عمومی هلدینگ با حذف رسانههای تخصصی آن هم در صنعتی که با منابع ملی و منافع عمومی گره خورده، اقدامی قابل دفاع نیست و نشاندهنده ناتوانی در تحمل نقد حرفهای است.
برچسب ها :اطلاعات موثق ، امضای روابط عمومی ، بازدید رسانهای ، برنامه شفاف اطلاعرسانی ، پتروشیمی نوری ، حامد شمس ، رسانههای منتقد و تخصصی حوزه انرژی و پتروشیمی ، صبح تجارت ، عملکرد صنعت انرژی ، مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس ، منابع ملی ، منافع عمومی ، مهندسی رسانهای ، نقد حرفهای ، نمونهای آشکار از مهندسی و پالایش رسانهای ، هلدینگ خلیج فارس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰