به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح تجارت، فرآیند رسیدگی به شکایات این بانک بر اساس الزامات استاندارد سیستم رسیدگی به شکایات ISO 10002:2019 و فرآیند رضایت سنجی از ذینفعان بر اساس الزامات استاندارد سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO 10004:2019 توسط شرکت آرین توف پاسارگاد (نماینده Tuv intercert آلمان) با بررسی و ممیزی فعالیتها و فرآیندهای واحدهای اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار و شعب وصال شیرازی، فاطمی، ولیعصر و پاسداران تهران انجام شد. بر این اساس رعایت الزامات استانداردهای بین المللی یاد شده در بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی تایید گردید.
بانک توسعه تعاون موفق به دریافت دو گواهینامه استاندارد بین المللی گردید
بانک توسعه تعاون برای دومین سال متوالی موفق به دریافت تاییدیه رعایت الزامات استانداردهای بین المللی ISO 10004:2019 & ISO 10002:2019 گردید
برچسب ها :بانک توسعه تعاون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0